neděle 31. května 2009

Velký otazník???

Sestřička si začala chystat nějaké ty zdravotní pomůcky a já ležela na lůžku s velkým strachem.Vůbec sem netušila jak to moc bude bolet.Nejprve mi pan doktor umrtvil místo na hrudníku odkud tu kostní dřen bude odebírat.Viděla sem jen velkou jehlu a už sem cítila pak jen takový velký tlak a hodně štiplavý.Napíchal to asi ve dvouch místech aby to bylo pořádně umrtvené.Pak už sem necítila nic jen takovou tupou bolest.Dalo se to vydržet,tak teď to přeci už neucítím a bude to brnkačka sem si tak pro sebe říkala.Pak sem najednou cítila takový divný tlačení ,jako když vám něco vrtá do kosti jenže to byla dost nepříjemná bolest , když už mi pak pan doktor řekl že se dostal tam kam potřeboval a teď že odebere asi do třech ampulek tu dřeň.Řekla sem mu že rychle to mám za sebou.Najedou sem cítila takový velký tlak ,jako by mi z toho hrudníku chtěl vysát všechny kosti.No bylo to dost nepříjemné , ale zvládla sem to.Sice sem se pak najednou z ničeho nic rozbrečela , snad úleva nebo strach z toho co mi řekne za výsledek.Neměla sem tušení.Sestřička mi zalepila ten vpich a prý nejdéle do 14 dnů budu znát výsledek. Bylo to snad nejdelších 14 dní co sem zažila,noci sem vůbec nespala , snažila sem se nějakým způsobem zaměstnat , ale to podvědomí jak to dopadne bylo silnější.Nastal den kdy sem jela pro výsledek.Jen sem vešla do dveří ambulance a už sem poznala že se asi něco děje.Pan doktor se tvářil tak nějak jinak než když sem ho pokaždé navštěvovala při kontrolách.A měla sem pravdu , začal větou Tak paní Mauerová máme tady podezření na diagnózu která se nazývá MDS neboli MYELODYSPLASTICKÝ SYNDROM. Co to vlastně je MDS????????

Žádné komentáře:

Okomentovat