pondělí 1. června 2009

Vyšetření v Hradci Králové

Tak tedy znovu.Co je to vlastně MDS? Odpovědí od pana doktora byla taková je to jen podezření ale zatím nemám ještě 100% důkaz takže vás teď nebudu zatěžovat a strašit něčím co třeba se vás ani nebude týkat.Takže abychom to potvrdili nebo vyvrátili musíme provést ještě jeden odběr a to bohužel z hrudníku ale z kyčelní kosti což se nazývá TREPANOBIOPSIE.Je to takový odběr že se umrtví místo na boku a odebírá se takový váleček kosti a z toho se to pak vše zjistí.Což mě hodně vystrašilo protože aby my vytahovali kus kosti to sem si fakt nedovedla představit.Jenže to bylo nezbytně nutné provést a tak mi pan doktor dal na vybranou buď přijedu další den nebo to provede hned když už sem tam byla.No já ač sem se tedy hrozně moc bála sem raději řekla ať to udělá hned.Mimochodem sem se zapomněla zmínit že doktor který mě po celou tu dobu vyšetřoval v Trutnově na Hematologii se jmenuje pan doktor Kunčar.Moc hodný pán ikdyž mi musel říkat špatné zprávy.
Tak tedy dále chystal se tedy na ten zákrok, veškerá příprava byla hotová,začal tedy s umrtvováním což bylo asi tak nějak stejně bolestivé jako na hrudníku jen možná trochu citlivější.Jenže nastala komplikace už při tom umrtvování mě ty vpichy jehlou moc krváceli a nešlo to zastavit.Bylo to tím že destiček už sem měla málo takže krev tekla proudem.Nějakou chvilku se to pan doktor snažil zastavit ale nešlo to takže nemohl provézt ten samotný zákrok.Takže mě bude muset objednat do Hradce Králové na Hematologii a tam si dokáží poradit s takovýmto problémem.Byla sem tak trochu zklamaná,protože už sem počítala že to bude hned a nemusím se dál strachovat a myslet na to jak to bude bolet.
Jenomže bohužel to nešlo a Hradec mě neminul.Takže mě ihned objednal už přesněji nevím jestli to bylo hned druhý den nebo za dva,tři dny.Pro mě to bylo i tak dlouho protože to byl další stres a strach.

Žádné komentáře:

Okomentovat