sobota 13. června 2009

Nová kostní dřeň

Byla středa 19.12.2007 a já už věděla že mi ten den budou dávat novou kostní dřeň.Mému dárci to odebírali také tento den ráno protože byl z Prahy tak to byl pak rychlý převoz do Hradce.Podrobnější informace sem o něm neměla jen to že to byl mužský ve stejném věku jako já a že byl na 100% shodný se mnou,což je úžasný zázrak že někde existuje člověk se stejnými hodnotami jako sem já.Ten den mě bylo už od rána hrozně špatně,jen sem zvracela a běhala na WC.Chemie na mě začala působit tak jak sem ze začátku ani neměla ponětí že to bude tak hrozný.
Také se spekulovalo o tom že se budeme ze šestého patra stěhovat na sedmé,protože se blížili vánoční svátky a to šesté patro mělo být zavřené.Mě se teda nějak moc stěhovat zrovna nechtělo,sestřičky tam byli hrozně moc hodný a už to jak mě bylo špatně tak sem neměla náladu se zrovna někam přemisťovat.Ale naštěstí to nebylo ten den kdy mě měli dávat novou kostní dřeň.
Od rána mi také zase kapali nějakou tekutinu,chemii a antibiotika.Vůbec sem neměla ani chuť na snídani a ani na oběd jak mě bylo zle.Snažila sem se to zaspat až sem málem zaspala odpolední návštěvu mého milovaného manžela Toma.Věděla sem že má přijet ale to sem netušila jak moc mi bude zle že mě musela sestřička budit že mám návštěvu.Byla sem hrozně ráda že tam byl,moc mi to pomohlo se odreagovat.Ležela sem schoulená do klubíčka v ruce sem měla telefon a povídali sme si přes sklo.V tu chvíli sem si připadala jako ve vězení,ale tady sem věděla že to snad nebude na dlouho....

Žádné komentáře:

Okomentovat