úterý 16. června 2009

Nový rok 2008

Ten Nový rok bohužel nezačal zrovna nejlépe.Žádná změna v tom že mi bylo stále špatně a zvracela sem,ale ještě ke všemu mě rozbolel žaludek,že mi museli udělat gastroskopii.Což bylo pro mě něco děsivého polykat hadičku,protože sem to znala z vyprávění od své maminky která na tom byla už několikrát,tak sem z toho měla fakt hrůzu.Naštěstí mě ale píchnuli nějaký opiát,protože sem ani nepostřehla že to byla taková rychlost a měla sem to za sebou.Jen sem musela pak už čekat na výsledky které byli myslím až tak za čtyři dny.Po té gastroskopii mě bylo snad ale ještě hůř,asi jak mi ještě víc podráždili žaludek tak sem asi skoro dva dny zvracela krev.To tam zrovna bili rodiče na návštěvě a v tu chvíli to bylo nejhoroší,sestřičky kolem mě běhali,doktoři mi dávali něco do žil,napojili mě na srdíčko protože v tu chvíli mě tak moc bušilo že sem už myslela že je semnou konec.Mamka chudák za tím sklem neměla ani tušení co se děje a jen brečela,taťka jí musel odvézt a uklidnit.Pak už jen vím že se bavili s panem doktorem co se vlastně dělo a uklidnil je že to už bylo všechno v pořádku.Byla to reakce z podrážděného žaludku od té gastroskopie.Výsledky naštěstí dopadly dobře,ale nevolnost ta stále byla na každodenním pořádku.
Za pár dní sem měla bohužel další problém protože sem měla nějakou chorobu jater,což si už přesněji nepamatuji co to znamenalo,jen mi říkali že mám zasažená játra a musí se to léčit.Tohle všechno asi byli příznaky po té chemoterapii a následné reakce na novou kostní dřeň.Hodnoty naštěstí stoupaly což byla každý den ta nejlepší zpráva za celé ty dny co sem jen ležela,nejedla a jen zvracela.Počítač sem ani nezapínala,neměla sem sílu si s někým dopisovat,deníček který sem dostala od maminky do kterého sem se snažila zapisovat každý den měl taky velkou pauzu,protože sem ani tužku neudržela v ruce jak sem se jen klepala.Zpětně když si v tom deníčku čtu tak to byl vždycky zázrak když sem byla schopná něco napsat aspoň na pár stránek..

Žádné komentáře:

Okomentovat