úterý 9. června 2009

Datum transplantace

Když sme přijeli domů,mě se stále honilo hlavou to neskutečné ticho z toho oddělení,takovou depku sem ještě nezažila.To tam budu muset být zavřená a ani žádná návštěva za mnou nebude moct? Z toho sem měla největší hrůzu že tam nikdo za mnou nebude jezdit.Ale to mi taky ještě ta paní koordinátorka vysvětlila že návštěvy můžou ale ne na pokoj ale na takový oni tomu říkají ochoz,což znamená že ten box(pokoj) je oddělený sklem a za ním je takový prosklený balkón kam ty návštěvy můžou a mluví spolu pouze jen přes telefon.Tak to sem si opravdu nedovedla představit.
Byl už listopad a já jela na pravidelnou kontrolu za paní doktorkou Bělohlávkovou a ta mi oznámila že už mají přesný datum mojí transplantace.Pocit to byl hrozný když už sem věděla kdy mě to čeká ale zároveň úleva že to konečně bude zamnou.Protože ty nervy a ten stres okolo byl už nesnesitelný.Takže mi doktorka řekla abych si obstarala všechno potřebné a hlavně aby sme si udělali vánoce už dřív protože datum mého nástupu byl 10.12.2007 a transplantace 19.12.2007.Přesně to bylo to čeho sem se hrozně bála ,že nebudu na svátky doma s rodinou. A ještě ke všemu že mám také čtyři dny po vánocích narozeniny.Brečela sem že to nezvládnu,přeci jenom vánoce jsou vánoce a ještě když máte doma dítě který má z toho největší radost.To mě mrzelo nejvíc už kvůli Vendulce.
Když sme přijeli domů byla sem hrozně zmatená,nevěděla sem co dřív protože sme se s manželem rozhodli že si ty vánoce ničím nezkazíme a uděláme si je jako by už byl štědrý den.Nakupovali sme dárky hlavně pro Vendulku,chtěla sem jí snad koupit všechno co mi přišlo pod ruku.Napekla sem asi jen dva druhy cukroví ať to máme jak to má být.Dárky byli zabalené,stromeček nazdobený,bramborový salát a řízky taky nachystané a my sme měli štědrý den už 1.12.2007.Nikdy na to nezapomenu jak moc se Vendulka radovala a já se snažila zadržet slzy když sem si jen vzpomněla že budu pryč.V té době jí byli 2 roky takže to tak nějak asi ještě nechápala co se bude dít ikdyž byla na tu dobu už hodně vnímavá.No užili sme si to se vším všudy a já tak trochu zapomněla na to že přes ty pravý vánoce nebudu s rodinou...

Žádné komentáře:

Okomentovat