pondělí 15. června 2009

Vánoce a moje narozeniny

Blížili se vánoce a zároveň také moje narozeniny.Jenže tam sem to už tak nějak nevnímala že nějaké vánoce budou.Než sem nastoupila do nemocnice tak sem s rodinou už měla po vánocích,takže mě to ani nějak nemrzelo.Taky sem ani pořádně nevnímala datum a čas,protože sem se ty špatné dny snažila nějak zaspat ikdyž to moc nešlo.V puse se mi začaly dělat velké boláky což bylo hrozně nepříjemné.Jmenovalo se to Mukozitida.Už toho se mi také dělalo špatně,protože sem to měla po celé puse a to trvalo asi skoro 14 dní než se to úplně ztratilo.Pamatuji si že sem se to už ke konci snažila odloupnout aby se mi ulevilo,ale hodně to bolelo takže to moc nešlo.Z toho zvracení sem také už měla zakrvácené oči,bělmo už nebylo ani k poznání že bylo bílé ,oči sem měla popraskané a samá modřina.Museli my třikrát denně vykapávat oči abych nedostala nějaký zánět.V den mích narozenin mi bylo hodně smutno,přišlo mi spoustu SMS zpráv a já v tu chvíli měla hodně těžkou depresi,chyběla mi rodina.kamarádi a nejvíc naše Vendulka.Popisovat se to snad už ani nedá,ty stavy tam byli aspoň pro mě čím dál horší a horší.Nezvládala sem to,člověk si až tam sáhne na samé dno a začne si uvědomovat spoustu věcí a přehodnocuje život úplně jinak než před nemocí....

Žádné komentáře:

Okomentovat