středa 10. června 2009

První den na izolaci

Byla sem vysprchovaná,převlečená do pyžama a čekala sem na sestřičku.Když přišla, prohlídla si věci které sem vyndala na ten vozík a vydesinfikovala je.Pak už sem šla tou chodbou kde bylo hrozné ticho a zavedla mě k mému pokoji tedy BOXU jak oni tomu říkají.Než sem si stačila vybalit věci přinesli mi oběd,na který sem neměla vůbec chuť .Začala sem brečet,přpadla mě hrozná lítost a chtěla sem utéct,ale věděla sem že to byl zase jen takový moment kdy sem se potřebovala vybrečet.Sestřička mě utěšovala že to všechno zvládneme.Pak přišla paní doktorka Bělohlávková a seznámila mě se vším co mě čeká a nemine.Odebrali mi znovu tentokrát asi skoro 15 ampulí krve,to mi už bylo skoro na omdlení,vysávali to ze mě jako upíři.Napíchli mi do ruky kanylu a dali mi vykapat něco přes 2l tekutin což začalo kapat asi tak kolem 14hod a mělo to dokapat po půl noci.
Stále sem se tak nějak rozkoukávala ikdyž nebylo ani po čem.Jedna postel,sprchový kout se záchodem,lednička a televize.Hned jak to bylo možné sem se připojila k počítači a byla sem ve spojení s rodinou.To mě uklidňovalo ze všeho nejvíc.Sestřičky mě každou chvilku měřili teplotu a tlak a taky sem musela místo do záchodu čůrat do takové bandasky aby věděli kolik toho za den načůrám,měla obsah asi kolem 2l.Taky sem musela zapisovat na takový papírek čárky pokaždé když sem vypila skleničku tekutin,což u mě byl a stále je ještě velký problém.Takže těch čárek tam bylo pokaždé málo,ale snažila sem se to tak nějak dohánět abych opravdu pila,jinak by mě museli pořád zavodňovat přes kapačku.
Paní doktorka přišla pak asi ještě jednou a to mi už řekla že druhý den mi začnou dávat cytostatika což je chemoterapie a v mém případě bude podávána v práškách.Takže další den už od 6hod od rána mi to začne...

1 komentář:

  1. Is minic nach dtugtar aird ar ailse scamhóg go luath. De réir mar a fhorbraíonn an galar, bíonn cough leanúnach ag forbairt agus ag casadh ainsealach níos measa. cuir san áireamh pian an bhrollaigh, ganntanas anála, cró, sreabhán fuilteach atá curtha suas as an chonair riospráide, agus preabadh go minic broincíteas nó niúmóine. Uaireanta ba phian cnámh, tinneas cinn, meadhrán an chéad cheann, bhí mé chomh tuirseach de mo shaol go dtí gur léigh mé faoi leigheas luibhe an Dr Itua ar blogspot shíl mé gur scam a bhí ann nuair a chuaigh mé i dteagmháil leis ar dtús agus é ag smaoineamh air agus Cheannaigh mé an leigheas luibhe a thóg mé ar feadh trí seachtaine agus bhí sé cureded go hiomlán go bhfuil a chóireáil chomh uathúil, ní shíl mé go mbeidh mé in ann a bheith saor ó Ailse Scamhóige.Nuair amháin an Ailse Scamhóg seo is féidir leis an fhear mór seo leigheas, an Dr Itua freisin Dúirt sé liom gur féidir leis galair den sórt sin a leigheas ... AILSE COLORECTAL, Ailse Brain, ailse Esophageal, Ailse Gallbladder, Galar tróibeastóireachta sa tréimhse iompair, ailse mhuinchille agus muineál, BLADDER AILSE, AILSE PROSTATE, AILSE KIDNEY, AILSE LOCHG, Lupus, Craiceann Craicinn, Glaucoma ., Cataracts, degeneration Macular, Galar cardashoithíoch, galar scamhóg scamhógach, próstatach méadaitheach, oistéapóróis. Galar ailse, ailse ovarian, ailse Sinus, ailse craicinn, ailse fíochán bog, ailse dromlaigh, ailse bholg, ailse teile, ailse throid . AILSE UTERINE, Ailse Phacreative, LEUKEMIA, VEID / SEIF, TÁIRGÍ FHEABHAIR / BHAINC, AILSE BHAILE, TORAITHE NEAMH-HODGKIN. Ailse, FÉIDIR AN VIRUS, TÚ AN SPÁID, HEPATITIS, HE DO MHÚINTEOIR THUAISCEARTAÍ AGUISÍN TEAGMHÁIL LE DO THOIL ::: drituaherbalcenter@gmail.com/. WHATSAPP ::: + 2348149277967

    OdpovědětVymazat