čtvrtek 4. června 2009

Diagnóza

Jak takový kousek kosti dokáže určit nemoc člověka-Sem si pro sebe říkala a může vám změnit celý život.Jenže stále byl velký otazník nad tím co mi vlastně je.Musela sem čekat na výsledky a ty dny byly neskutečně dlouhý.Doma s rodinou a přáteli sme nemlivili o ničem jiném než že to bude dobrý a že se to určitě vyléčí jen nějakýma lékama a bude zase dobře.Já sem se přitom cítila v uvozovkách docela dobře až na ty modřiny a že mi stále tekla krev z nosu.Nastal den kdy sem si měla jet do Hradce pro výsledky a můžu vám říct tedy spíš napsat že ten pocit byl tak smíšený že se to nedá ani popsat.
Psal se datum 6.6.2007 a já znala název nemoci která mě postihla.Čekala sem s manželem v čekárně až mě zavolá paní doktorka Bělohlávková ke které sem pak později chodila na veškeré kontroly.Najednou vyšla sestřička ze dveří a zavolala p.Mauerová můžete jít dál a manžel ať jde svámi.To už mě začalo bušit srdce když řekla aby manžel šel také.Oba sme si sedli na židli k paní doktorce a oznámila mi že má pro mě špatnou zprávu.Název mojí diagnózy byla právě ta zkratka MDS o které sem už psala v předešlých dílech.MDS-Myelodysplastický syndrom typu RCMD (refrakterní cytopenie s dysplazií více řad).Což znamená jeden z druhů LEUKEMIE.Když píšu tyto řádky je to jako bych to prožívala vše od začátku.
Jen vyslovila to slovo leukemie ,přestala sem v tu chvíli vnímat celý svět a upadla sem do takové bezmoci že sem už dál nevnímala co mi říká.Jen sem brečela a myslela sem na Vendulku co s ní bude.Protože když vám někdo řekne že máte leukemii tak to prostě znamená KONEC.Ještě že tam semnou byl manžel který měl co dělat sám se sebou aby aspoň on byl v přítomnosti a poslouchal paní doktorku co to bude všechno pro nás znamenat.Nemohla sem tomu vůbec uvěřit proč právě já,komu sem co udělala že ten můj osud života musí být tak komplikovaný.Povídali sme si asi skoro hodinu než sem byla schopná odejít z ambulance.....

Žádné komentáře:

Okomentovat