pondělí 15. června 2009

Konečně přihojení

Tento den byl pro mě ze všech dní nejpozitivnější.Bylo 31.12.2007 a pan docent Žák mi přišel oznámit že moje nová kostní dřeň se začala přihojovat,což bylo přesněji +12 den od transplantace.Ta šťastná novinka mě hned rozbrečela a musela sem pana docenta obejmout jakou mě udělal velikou radost.Ten den sem to taky ihned volala manželovi,rodičům no prostě všem sem chtěla zdělit tu novinu.Tak a teď se mi konečně uleví a začnu konečně nabírat sílu a třeba půjdu brzo domů.To bylo ale jen moje přání,že by to tak mohlo být.Jenomže zas až tak rychle to ještě nebylo..
Muselo se stále čekat jak ta nová kostní dřeň bude reagovat,oni tomu tam říkali že je to reakce štěpu proti hostiteli.Bylo mi stále zle,výživu mi dávali v kapačkách,léky a něco na bolesti také.Nebyla sem vůbec schopná se pohybovat,jen sem ležela a modlila se za každý den aby to už konečně ta nevolnost přešla.Byl vlastně Silvestr když mi pan docent oznámil tu novinu,bylo mi to v celku jedno že bude Nový rok,půl noc sem prospala,pamatuji si že sem se vzbudila po jedné hodině v domnění že je právě půl noc,protože sem jen tak za okny v té tmě zhlédla záblesky od ohňostrojů,tak sem se napila vody a popřála sem si sobě a také na dálku i rodině Šťastný Nový rok a zase sem hned usnula...

Žádné komentáře:

Okomentovat