sobota 4. července 2009

Přestala sem dýchat

Ta chuť na olomoucké syrečky byla tak velká,že sem si je koupila a vůbec sem nemyslela na to že to ještě nesmím jíst,prostě sem je chtěla aspoň trochu ochutnat.Byla sem doma s rodinou,chystala se večeře a já si nachystala právě ty syrečky.Namazala sem si chleba s máslem,dala si na prkýnko jednu tu tyčinku syrečků a s takovou chutí sem se do něj pustila.Připadala sem si jako nějaký pes který slintá nad pořádným kusem masa.Takový to bylo blaho když sem snědla jednu tu tyčinku,myslela sem si že tu chuť zaženu jedním soustem,ale nešlo to zastavit,tak sem si dala nášup ještě jednu tu tyčinku syrečků.Další sem si už dál nedávala ,bylo mi dobře, žaludek byl spokojený a já taky.Vendulka se chystala už do postele, já se pohodlně uvelebila na gauč a najednou se mi udělalo špatně.Bylo mi jen tak divně od žaludku a trochu nazvracení.Na takové stavy sem byla ale zvyklá takže sem nebyla ani nějak vystrašená.Asi tak po půl hodině sem se vyzvracela a jakoby se mi ulevilo,jenže to právě teprve začalo najednou sem zvracela skoro každou hodinu,pak už to bylo asi po dvaceti minutách a já už neměla ani co zvracet.Najednou sem se začala dusit,myslela sem že to rozdejchám ale v krku se mi to sevřelo a já se nemohla nadechnout.Byl to takový pocit že se prostě udusím.Naštěstí sem se nadechnula,bylo to nekonečné než sem popadla dech,ale naštěstí sem ten dech popadla.
Manžel ihned volal záchranku aby se o mě postarali doktoři...

Žádné komentáře:

Okomentovat