čtvrtek 9. července 2009

Reflexní terapie

Co to vlastně je ta reflexní terapie?
http://www.reflexni-terapie.cz/
http://www.drnatur.cz/reflexni-masaz.html
Tahle terapie-masáž byl super relax.Chodila sem jednou nebo dvakrát týdně.Byli sme většinou domluvení na dopoledne.Když sem přišla ke strejdovi a tetě domů,už sem měla nachystaný pohodlně gaučík na ležení.Lehla sem si na záda, strejda mě přikryl dekou a já se úplně uvolnila a relaxovala.Zavřela sem oči a masáž mohla začít.Strejda mi začal promačkávat různé ty body na chodidle ,na prstech a na celé ploše nohou.Já se uvolňovala s každým tím zmáčknutím nějakého toho bodu až sem upadla do spánku jak sem byla ze všech těch stresů napjatá.Byl to prostě super odpočinek taková ta úleva na duši i na těle.Tento proces trval pokaždé asi tak hodinku.Já sem asi ještě tak půl hoďky dospávala a když sem se probudila jako by ze mě odešlo všechno to špatné a mě bylo zase najednou o něco líp.
Také sem měla ten den hned zajištěný oběd u tety která mimochodem moc moc dobře vaří.Když sem se najedla ještě sme si povídali a já s dobrým pocitem odcházela domů a těšila sem se na další jak já sem tomu říkala-RELAX...Přesněji už nevím jak dlouho sem na tuto terapii chodila,ale vím že sem tu potřebu jít na tu masáž musela cítit že to chci a že mi to nějakým způsobem pomůže.Proto když už sem tu terapii přerušila tak sem tak silný pocit už neměla,věděla sem že mi to dodalo hodně velkou sílu dál bojovat a stačilo mi to ke zlepšení mého zdravotního stavu.Sem moc ráda že mám kolem sebe tak skvělou rodinu která mi pomohla v těch těžkých okamžicích a za to jim moc děkuj ikdyž se asi budu opakovat,ale ten dík patří všem co mi byli velkou oporou...

Žádné komentáře:

Okomentovat