sobota 4. července 2009

Chutě

Po návratu domů z týdenní hospitalizace nastaly konečně nějaké změny k lepšímu.Konečně sem přestala úplně zvracet,polykání léků my nedělalo už žádný problém.Procházky ven byli častější,vracela se mi pomalu energie.Tak trochu sem také konečně začala jíst a to hlavní bylo že sem zase cítila chutě slané,sladké a kyselé.To byl největší zlom konečně si zase vychutnat každý kousek potraviny.Nejhorší to bylo když sem se snažila něco uvařit a nemohla sem to nijak dochutit protože to sem nic necítila.
Kontroly v HK byli stále po týdnu a krevní obraz byl lepší a lepší,takže mi ubývali léky.Já se cítila lépe víc a víc,tedy byla sem stále ještě hodně oslabená a unavená,ruce se mi klepaly takže jídlo které sem jedla mi padalo.Přesněji jako malé děti když se učí trefit lžičku do pusy sem se učila jíst i já.Víkendové pobyty doma sem se snažila už prodlužovat abych byla už co nejdřív soběstačná a u rodičů to už bylo jen nezbytně nutné.Konečně sem také mohla vyrazit pořádně mezi lidi,protože to předtím moc nešlo,musela sem se co nejméně zdržovat v místnostech kde je moc lidí kvůli různým infekcím a nákazám.
Také sem začala mít větší chutě na zakázané jídla,chyběli mi chlebíčky s bramborovým salátem,maso na grilu a hlavně plísňové sýry a olomoucké syrečky.Těm sem bohužel neodolala a ty mě také málem připravili o život....

Žádné komentáře:

Okomentovat